Gra internetowa equles

 

Główne zasady gry c.d.

7. Większe przewinienia przede wszystkim to:
7.1. Posiadanie więcej niż jednego konta w tym samym grodzie.
7.2. Przekazywanie innemu graczowi / przyjmowanie od innego gracza znacznej części majątku w skali obu graczy.
7.2.1. W szczególności brane będą pod uwagę operacje pomiędzy graczami (z tych samych lub różnych grodów) u których stwierdzono prawdopodobieństwo znajomości poza grą (ten sam komputer, ta sama sieć, te same miejsca logowań).
7.2.2. Zabrania się również przyjmowania majątku od graczy tzw. samobójców (którzy postanowili zakończyć swoją działalność w grze).
7.2.2.1. Szczególnym tego przypadkiem jest zakładanie konta w celu jego grabieży i porzucenia.
7.2.2.2. Niedopuszcza się również stworzenia konta w celu jego porzucenia (bez przekazania majątku innemu graczowi).
7.3. Wykorzystanie błędu w mechanizmach gry w celu odniesienia korzyści.
7.3.1. W przypadku stwierdzenia błędu w mechanizmie gry i nieświadomego wykorzystania go do odniesienia korzyści należy natychmiast zgłosić to do Phantoma. W tej sytuacji działania gracza nie zostaną uznane za przewinienie. Wyjątek stanowi punkt 7.3.1.1.
7.3.1.1. W przypadku gdy gracz zgłosi błąd, którego występowanie jednak było świadomie wykorzystane przez długi okres czasu, działania takie zostanie uznane za przewinienie.
7.4. Zawieranie w opisach / nazwach władcy / loginach / na forach lub w innych ogólnodostępnych miejscach (w tym grafik) treści obraźliwych dla drugiej osoby (dotyczy również kategorii politycznych, wyznaniowych i społecznych) lub treści niezgodnych z polskim prawem.
7.5. Niepodporządkowanie się decyzjom Administratora / Phantoma / Axusa.
7.5.1. W sprawach nieuzasadnionego wykorzystania przywilejów należy zgłaszać się do postaci z większym uprawnieniami (odpowiednio: axus, Phantom, Administrator).
8. W grze możemy również wyróżnić przewinienia nieformalne, a wśród nich:
8.1. Wypowiadanie wojen i agresja na młody gród, który dotychczas nie wyszkolił przynajmniej dwóch oddziałów wojskowych.
8.1.1. Opiekę nad takim grodem obejmuje Phantom wraz ze swoimi oddziałami, które przyjmuje się, że są nieśmiertelne, poruszają się z nieskończoną prędkością i posiadają nieskończoną siłę ataku/obrony.
8.2. Zakładanie kont w grodach wrogich oddziałów hamując w ten sposób ich rozwój lub działając na ich szkodę przekazując innemu grodowi informacje o strategicznym znaczeniu.

9. Nieaktywność w grze dłuższa niż 4 ghiary (dni czasu rzeczywistego) uprawnia axusa, do zgłoszenia konta gracza do usunięcia. Po dwóch ghiarach axus ma prawo wysłać wiadomość e-mail do nieaktywnego gracza z informacją o możliwym usunięciu konta.

10. Sprawy sporne rozstrzyga Administrator.

 

< powrót

kraina

< powrót